Aldaketa teknologikoak eta sozialak eta bizialdi osoko ikaskuntza-estrategiak aztertzea eta ulertzea.
Bazterketa digitalerako eta sozialerako moduak eta horiei aurre egiteko moduak aztertzea.
Hezkuntza problematizatzea, ikusizko kulturari buruzko ikasketetatik eta arteetan oinarritutako ikerketatik abiatuta.
Ezagutza nola ikasten eta sortzen dugun aztertzea eta horri buruz hausnartzea: prestakuntzari eta munduarekin eta besteekin duen harremanari buruzko diskurtso partekatua garatzea.
Ikerketa-talde honen helburua hezkuntza-kalitatearen eta ikaskuntza-testuinguruen hobekuntza eta berrikuntza aztertzea da, gizarte garaikidean gertatzen ari diren eraldaketek eraginda.
Gai horri heltzeko, informazioaren eta komunikazioaren teknologia digitalak aztertuko ditugu hausnarketa-prozesuen bidezko irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan.
Gainera, metodo artistikoetatik abiatutako ikerketa interesatzen zaigu, ikerketa-tesiak lekualdatzeko aukera ematen baitigute, eta errealitatea ikuspegi desberdinetatik aztertzeko aukera ematen baitigute, hezkuntza hobetzeko.
Interes berezia ematen diegu gizarte-justizia handiagoa susta dezaketen egoera ahulak eraldatzera bideratutako teknologia sozialak dituzten jarduera emantzipatzaileei.
Adierazpen Plastikoaren Didaktika (Estibaliz Jimenez de Aberasturi, Alaitz Sasián, Miriam Peña, Regina Guerra, Amaia Urzain, Olaia Miranda), Didaktika eta Eskola Antolaketa (José Miguel Correa Gorospe, Aingeru Gutierrez-Cabello, Eider Chaves, Lorea Fernández), Natur Zientzien Didaktika (Josu Sanz), Pintura(Julen Araluze, Iñaki Imaz), Filosofia ( Crisitina Lasa).